Orka rubrik?

Jahopp..
Sitter hemma just nu.. försökte få tiden att gå för jag hade tråkigt..
Men nu såg ag att jag har ganska bråttom om jag ska hinna duscha och allt..
Igår var jag hos Carro med henne och Iza..
Vi hade hur kul som helst som vanligt..
Skrattar typ hela tiden med dom <3
Vi somna typ vid 3 bara för att Carro aldrig kunde va tyst..
Pigga jävel :)

Ikväll ska jag ut igen...
Jag, Denise, Robin, Iza och för ovanlighetens skull så ska Carro med också..
Kanske Danne?
Det ska väl bli rätt skoj.. förutom att jag egentligen inte ar råd att gå ut.
Men men, vafan gör man inte för att få lite kul iaf?
så nu ska jag ta 4 bussen ner till Carro å sen ska vi in med 7 bussen till norrtälje.
Till Izas lägenhent och sen lär det väl bära av till Mobergs..

Jag hoppas på att Marion kommer ut någon dag också med lillen :)
Saknar henne<3
Så jag ska nog åka dit någon dag å sova kvar å sen ska vi ta en buss tillsammans t..
Det är juh inte skoja att åka buss själv med barnvagn och hela köret :)

Nej, nu måste springa in i duschen så jag inte missar bussen!

Ha det så bra..

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0