kent<3

Goooooood Morgon.
Jag är as trött och jag måste åka och rida. det känns inge kul.
Eller jo, det är juh kul att rida men inte när man känner sig som en zombie!

Igår var en jobbig dag.
Jag åkte från Marion i rimbo vid 9 till norrtälje.
därifrån åkte jag in till sthlm och gic på fotomässa.
Sen åkte ja till Carro och Danne i masmo. ¨Så åkte vi till norrtälje.
Och där mötte jag mamma och dom oc åkte tillbaka till sthlm där jag skulle se på kent.
Och det var ttyp as bra :) Jag älskar kent<3
Så ladda ner eller köp deras senaste album. "Tillbaka till samtiden"
Så kommer ni förstå vad jag menar.


Ikväll ska jag dricka lite vin.
Hos Iza tror jag.,. Carrå och Danne ska med. Vet  inte om Denise skulle komma med :)
Om vi nu skulle dit?

Men men,

Ska åka nu.

Tjingeling ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0