yeeeey...

Nu sitter jag i skolan igen. Vi har foto men vi har typ slutat. Den 16:e november  ska vi på fotomässa och då är det bara en månad tills jag fyller 18 den 15:e december. Fan jag vill! :)
Jag läste igenom mina tidigare inlägg lite snabbt och det ser ut som att vi på meedia har as dåliga lärare och att jag typ hatar skolan. Men så är det faktiskt inte.
Det finns bra lärare och lektionerna är kul. Skulle bara skriva det för jag fick lite dåligt samvete :P

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kanske åka till hallsta och träffa Ela och dom. Men får se, beror på om jag får någon skjuts hem eftersom jag ska ta ut hästarna på lördag morgon.  Men det skulle vara kul.

Nej nu ska lägg upp mina saker från den hära datorn på en server så dom inte tar bort allt :)

Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0