Tyst minut?

Til at börja med så vill jag be alla att ta en tyst minut för mitt och Carros marsvin som dog igår =(
Käre Explisit, du var en söt liten krabat, hoppas du får det bra i marsvins himmelen!

Så.. Annars då?
Sitter i skolan just nu.. Har fullt upp. Om inte mer?
Bangade en student-fest igår.. Känns rättt bra.
Jag har mer pengar kvar + att jag älskar och se alla bakfulla och trötta människro i min klass, de som är här vill säga!
Det är sååååå roligt =)

Det får vä bli party på fredag ist...
Att man aldrig får nog av dans och alkohol?!?
Man borde juh tycka det efter fredagens ålandsresa + mobergs?
Men icke! Påt igen bah!

Kan summera min fredagskväll lite lätt.
-Jag spydde, men dock inte nonstops som Iza skrev! 8bara 1 eller 2 ggr)
-Jag fick en smäll och börja blöda näsblod. (min näsa är så öm, så jag gör de väldans lätt)
-Jag sov
-Jag däcka
-Jag blev fälld utanför mobergs så jag ramlade och gjorde illa armen som attans! Fick bandage av dem i baren? Nödvändig?

Men kvällen slutade iaf bra!  ;D

Nu ska jag ta tag i lite skol arbeten tror jag.
Ska nog hem och rida Aishis i dag.
Både igår och i förrigår red jag på volten och det har gått as bra..
Så nu ska jag inte rida där på ett tag!


Jaja,

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ela

Ånej stackar erat marsvin! Hoppas den hälsar till kotten från mej i Marsvinshimlen :)

2008-04-02 @ 16:09:27
URL: http://Karateelixx.blogspot.com
Postat av: Anonym

r.i.p Explisit (F)

2008-04-02 @ 16:14:50
URL: http://moggi,blogg.se
Postat av: Denise

Hej sötnos =) Absolut kan jag fixa snelugg på dig :) Tänkte kolla om du behöver nån modell nån fotolektion i studion också ;P
puss puss!

2008-04-02 @ 17:39:22
URL: http://naztysbunny.blogg.se
Postat av: marion marsvinshataren

hihihi ine så konstigt när ni inte tog hand om den juh.

2008-04-02 @ 20:14:00
Postat av: Anonym

Katia, jag tänkte kolla om du ville att jag kom ner när du tar studenten. Isf tar jag ledig från den 12 juni. Puss

2008-04-03 @ 10:55:39
Postat av: Frida

Det var jag som skrev här ovanför=)

2008-04-03 @ 10:56:07
Postat av: isa

=( RIP....

Haha.. bra resumé =)

2008-04-03 @ 15:27:03
Postat av: Frida

Eller så vill jag göra något högst okristligt med någon som har anknytning till polisen=) Puss

2008-04-04 @ 22:06:25
Postat av: FRIDA

MEN KATIA-BRAI-KAI! KAN DU UPPDATERA?!?!?! OCH DET ÄR MENINGEN ATT JAG SKA SKRIVA MED VERSALER! =) PUSS

2008-04-10 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0