Aj som faen...

Imorse vaknade jag av att Marion ringde.
Somnade om för att sedan vakna en timme senare.
Och det var så skönt att sova ut. Även om jag bara sov till 10 typ..
Iaf så tittade jag in i badrumslampan lite för när eller lite för länge så att jag nös.
Åh gud vad jag ångarar mig nu. För jag sträckte nacken och nu kan jag knappt röra på mig.
Fast det är lite bättre nu än tidigare. Men ändå, måste sett jävligt kul ut när man sitter och säljer biljetter och ska vrida sig och hålla på. Men äsch, jag bryr mig inte..
Om ca. en och en halvtimme slutar jag. Känns lite konstigt att jobba pass som är antingen mellan 08.00 - 15.15 eller från 13.15 . 20.15. Är så van med 12 timmars passen. Så det här är juh svin enkelt att klara. Förutom att det blir lite långtråkigt såhär framåt kvällen. Ringer inte så mycket.
Saknar min kära arbetskollegor. Dvs. Dom som jobabr här sommartid. För nu är den slut oc det är typ bara ordinarie kvar.

Igår var jag i skolan för att hämta ett par bilder m.m. Och så fort jag klev in genom dörrarna så kände jag ett sting av ångest. Varför kunde inte jag så som dom flesta andra göra kalrt allt i skolan i tid?
För då hade jag sluppit gått där nu. Det var juh nästan så som att man skämdes när man träffade några gamla lärare.
Nej, fy fan. Nu i år ska jag ta tag i allt. Göra klart allt så fort som möjligt. För mitt måla är att jag har max två månader på mig att bli klar. Får hoppas att den tiden räcker.
Sen efter det så är jag arbetslös. Jepp, bara att förstå det.
Så antingen ska jag söka jobb. eller plugga till våren. annars blir det plugga till hösten.
Men en sak vet jag iaf. Jag ska flytta härifrån.
Helst till Uppsala. Men även sthlm kan gå bra. Eller typ någon student stad så som Lund eller Umeå.

Och jag är så himla förbannad på H&M. Beställde kläder därifrån för en evighet sen och på min sida på internet så står det att dom levererades för 3 dagar sen. Men ändå har dom fortfarande inte dykt upp?
Dåligt.

Ikväll så blir et öl iaf. Kan nog ha blivit lite för mycket av det den här sommaren. Men vad gör det?
Jag trivs med det ;)
Hoppas på att Iza och dom andra vill till trädgårn för jag känner verkligen för att gå dit.
Det är ändå inge kul här ute nu för att sommaren är slut.

Åh hej, så här lång uppdatering ahr jag inte gjort på länge.
Haha. Kul...
Nu ska jag iaf gå ut och ta en cigg. För jag tänker inte vara lika duktig som Iza och Carro som håller på att sluta röka. Jag säger bara lycka till ;)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Isabelle

TACK =)

2008-08-25 @ 18:33:43
URL: http://ittza.blogg.se/
Postat av: Denise

haha fan vad söt du är kan se framför mig hur du nyser och sträcker nacken ;D

Hur ofta är du i skolan nu? :)

2008-08-25 @ 19:31:43
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Linn

saknar dig med juh! :(

2008-08-25 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0