bästaste!

För det första tänkte jag bara påpeka din kommentar Marion. Håkan är icke bög och icke värdelös =)
Jag förstår inte vart du fått det ifrån? =)

Jaja, nu siter jag iaf på jobbet. Igen.
Igår fyllde min sötaste systerdotter Sofia 1 år..
Hon är så underbar<3

Annars händer det fan inte så mycket. Personal festen var juh kul iaf.
Dagen efter kanske inte var lika rolig, men men... Haha..

Nja, nu hinner inte jag skriva mer. Måste kila ner och sälja biljetter.

Ha det, som min syster brukar skriva i sms fast vi ses 2 timmar senare.

Tjing

Kommentarer
Postat av: marion

hahah jo i mina ögon är an både värdelös och bög å massa andra negativa saker haha:P pusspå dig myrizz

2008-08-07 @ 14:50:41
Postat av: Frida

Katia, har du brajjat eller?! =) Det går ju inte att förstå dem, och dom förstår icke mig! =) Typiskt. Puss och smisk

2008-08-08 @ 12:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0