...

Sorry för dålig uppdatering, men jag orkar verkligen inte.
Jag orkar fan ingenting nu.
Är på ett kasst humör och är på jobbet som vanligt.
Jag har jobbat 2 veckor i streck 12 timmar om dagen. Sen var jag ledig igår och nu jobabr jaga igen.
Men imorgon har jag tagit ledigt troligtvis. Ska in till skolan en sväng.
Och framförallt ska jag åka till min kära vän Marion och prata av mig lite. Det behövs.
Så därför tar jag mitt pick och pack idag och drar med 4 bussen.
Sen på måndag börjar jag skolan igen. Eller, jag väljer väl mitt schema själv. Me´n det ska faktiskt bli ganska skönt att komma tillbaka för ett tag.
Börjar få lite små panik inför vinter/våren. Vad ska jag göra då lixom?
Men äsch, det löser sig.
´
Tjing

Kommentarer
Postat av: Caroline

2008-08-20 @ 20:41:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Isabelle

=) ring mig imorgon då.. så tar vi samma buss hem... :) Puss

2008-08-20 @ 23:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0