Yran =)

Åh, jag vill fan tillbaka till östersund, där jag tillbringat de senaste dagarna.
Tiden gick så himla snabbt och det har varit hur kul som helst. Skönat att vara ledig så länge med.
Nu jobbar jag igen non stop. Är väl ledig någon dag hit och dit. Tror bestämt att det är 2 dagar exakt som jag är ledig.
Men äsch, får juh en bra lön iaf =)
Denna löna för den här månaden är näst intill slut. Jag fattar inte.
Förra fredagen hade jag över 12.000kr på kontot. Nu har jag 2000? Lite mindre till och med kanske.
Det har betalats en massa räkningar hit och dit. Resten av pengarna försvann väl på yran...

DEt sas så jädrans mycket kul saker på yran, tror säkert att Iza kommer skriva om dom i sin blogg..
tex, Godnatt på er era fittsnåla pissluder. SJUKT KUL!

Och jag har nästan inte tänkt en sekund på dig. Eller jo, nu ljög jag.
Men inte så mycket som det brukar bli. Och det var så skönt att bara släppa loss.
För där uppe, kunde jag göra vad fan jag ville. Vad som helst.

Typ dansa på borden, hångla till kent. OCH LYSSNA PÅ VÄRLDENS UNDERBARASTE HÅKAN HELLSTRÖM tillsammans med en av de bästa! Så underbart.
Som vi sa, hadek unnatr betala 2000kr bara för att få se håkan<3

By the way så har jag bestämt vad och var jag ska tatuera mig nu. Så spännande =)

NEe, nu är det åter till jobbet och svara i telefon. Ska käka snart är grymt hungrig.

Puss å kram skumbaban.

Haha a juste, min väska är fylld av kondomer, skulle bara säga det =)

Kommentarer
Postat av: isabelle

haha, du hänglade till Kent och jag hånglade till Håkan Hellström. Måste ju medge att det häjde konserten lite då han var sjuuuk på att kyssas.. Nånå, nu är det över.. :(

Tack för helgen darrling. Snart far vi på äventyr igen=) Puss

2008-08-05 @ 00:58:21
Postat av: marion

fy fan han e ju VÄRDELÖS. å spännis bög på det hea med. haha du vet vad ja tycker men kul tt ni hadde det trevligt ifall haha pusspå dig min kära:)

2008-08-07 @ 12:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0