...

Imorse gick ag upp klockan kvart i 7 oc sulle ta busen till Norrtälje.
Men det blev inte så utan jag tänkte ta bussen vid 9 ist. Så jag gick upp vid halv 9 typ.
Mådde as illa så jag var tvungen att spy. Ursäkta mig om jag skriver det i bloggen. Men jag var tvungen :P
Nej så då gick ja och la mig igen. Vaknade vid 11 igen och mår bra.Märkligt? Men tror det var för att jag käkade 2 mackor mitt i natten igår. Kunde juh inte somna förren 2 - halv 3. Haha..

Hade tänkte att åa till skolan idag men det blev juh inte så. Men imorgon ska jag fan dit.
Så nu sitter jag och väntar på mamma som skulle åka till jobbet. Så jag snor skjuts av henne en bit =)

Nepp, ska packa ihop lite saker också. Ska nog sova hos min syster i natt.


tjing


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0