God Jul!

God jävla jul hörni ;)
Själv så tycker jag inte riktigt om julen. Lider under mer beslutsångest än vanligt då ^^,

tidigare idag var jag hos min morfar och firade lite med släkten från mammas sida. Sen åkte jag till min bror och firade jag lite till där =)
Hade tänkt att följa med pappa och hans  "sambo" eller vad man säger =) till hennes släkt.
Men jag valde att var hemma och ta det lugnt bara. Orkar inte fira någe mer.
Så ikväll har jag kollat på twilight. Igen.. <3

Skulle åka förbi flygfyren idag och köpa den andra boken, men jag kom 20 min försent. dom hade nämligen stängt =(
Imorgon är det utgång som gäller tror jag. Innan dess på dagen så har ag två saker att välja bland.
Antingen ska jag åka till Norrtälje och köpa andra boken av twilight "när jag hör din röst".
Och sen åka till Marion och lämna hennes julklapp och sen få min =)
Eller så ska jag vara hemma och ta en ridtur med Aisha. Jag ska ju även ge dom hö på kvällen så ag måste ju vara hemma till dess.

Men jag kanske hinner köpa min bok ändå, om jag bara drar in fram och tillbaka till Ne. Så gör jag nog =)
Ja, ni märker ju själva att jag aldrig kan bestämma mig! ;P

Nu ska jag nog gå och sov, är sjukligt trött. Så på med sountracket till twilightoch God natt alla =)

http://www.youtube.com/watch?v=9YGdlzOxWSk - Denna låt är ja bra. Precis som alla andra låtar från twilight. Spola frm till typ 0.55 - 01.00 nånting. Efter det är den som bäst !

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0