Helt galet!!!

Hur fan kan jag ha 30 par skor typ?!?!??!!?
Det är helt galet. Jag förstår att jag inte får köpa mer skor för min mamma nu. Haha ;)
Men jag älskar fan skor ^^,

Sen har ag städat mina garderober med, både hos mamma och pappa.
 Och ja, kläder har jag väl också kan man säga.
I somras måste jag köpt sjukt mycket kläder. Det ser ut som så iaf. Men men, nu är det rensat.
Kastade en halv sopsäck typ. Kunde inte mer :/  Haha =)


Och medan jag höll på med det här har ag pressat sönder Shotgun crackers tror jag.
Jag kommer alltid in i olika faser med musik. Nu är det dom som gäller och sist var det coldplay.
Men det kommer väl i omgångar =)

Nejnu ska jag ut och röka. Har inte gjort det på dessa 2 timmar jag hållt på. Mycket duktigt ^^,

Tjing

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag lovar dig. Jag blir helt rasande om du kastar kläderna. Det finns folk som behöver dem bättre än sopptippen !!!!



Serri som bara fan ! :) Puss

2008-12-09 @ 00:23:47
URL: http://ittza.blogg.se/
Postat av: Kim

Skor är underbart. ;p



Sälj kläder på tradera istället, går att sälja massor där. :)

2008-12-12 @ 00:40:01
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0