Jippie =)

Jaha, sitter i skolan och skriver en tidsplan för mitt projekt arbete.
Har precis ätit äcklig lunch med min kära vän Isabelle.

Och äntligen så ska jag sätta igång med mitt körkort. Fick present kort va mamma och pappa på körlektioner
för drygt 3,500 :- Så jag är jävligt nöjd. Fick även kents älskade samlingsbox! Och jag lovar, den är helt fantastisk!
Så jag ska köpa ramara och rama in omslagen och sätta upp på väggen för alla skivor. Vackert ;)
Jag undrar bara hur jag ska lyckas köra bil. Jag som är livrädd för det. Så fort jag sätter mig på förarsidan, vilket har hänt 2 ggr så blir jag skräckslagen! Får typ panik. Men men, man kan ju hoppas att det har blivit bätre. Var ju iaf minst ett år sen jag "körde" senast. Sen får man hoppas på att jag verkligen får ta körkort nu. Men jag tror det. Mamma skulle irnga och höra med dem idag. Övningsköra vet jag nog att jag får iaf. Men vill inte gå in på några detaljer till avrför jag inte skulle få.
Krångligt det hära.

Funderar på om jag ska åka hem eller om jag ska ååka till Maion idag.
Hm, svåra bekymmer man kan ha.

Nepp nu orkar inte jag skriva mer. Hörs sen.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0