åh, jag är trött...

Eftersom att Frida så gärna ville fortsätte skriva om Carros mystiska försvinnande så får väl hon göra det.
Jag kanske får fortsätta efter det?
Finns juh så mycket att berätta om det :)

Istället så tänkte jag lägga upp en lite bild på mig själv, egoistisk som jag är!?
Jag VILL ha bruna ögon!
Eller gröna...
Men helst bruna. Det är så fint.
Funderar på att köpa färgade linser utan styrka..
Men det är ju pinsamt att gå omkring med dom i skolan och sånt..
Så det får man göra vid speciella och festliga tidpunkter :)


image58                   image59

Observera dock att bilerna är väldans slarvigt gjorda!!
;D

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu kan du få fortsätta=)

2008-02-26 @ 23:39:34
Postat av: Ela

Fint myran fint :)

2008-02-27 @ 11:17:07
URL: http://karateelixx.blogg.se
Postat av: Anonym

haha "festliga" :D varför garvade jag irl för?

2008-02-28 @ 09:33:00
URL: http://moggi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0