åhåhåhååhååååååååhhåååå

Ja herregud!

Som sagt, igår gick ett spöke genom mig.
Det var helt sjukt.
Jag var ute å tog en cigg, när jag var klar släckte jag den å skulle gå in.
Står upp å ska ta tag i dörrhandtagen å det kommer värsta vinden genom mig!
Skoja inte va läskigt.
Det var verkligen vindstilla innan och efter... Så det var juh inte en vanlig vind som kan komma lixom..
Nej usch! :)

Hopp, har inte hänt så mkt på sistonde.
Vart å farit runt med Iza i bilen och på krigen.
Carro har juh mest vart med Danne så henne har man knappt sett röken av.
Förutom nu då jag sitter vid hennes data.
Vi laddar för Anna pihl som börjar om 10 min.
Det är så himla bra..
Speciellt för att det är danskt å jag som ÄLSKAR danska!

Snart kommer väl Iza också.
Jag å Carr o har värsta planen som vi ska berätta.
Hoppas Iza går med på det hela med...

Åh, Denise min kära :)
Du bör juh ta chansen såklart.
Men jag kommer sakna dig så innerligt mycket :(
Tur att du bor  nära nu <3


Nej nu ska jag återgå till Tv och Carro :)


Tjing

Kommentarer
Postat av: The nice

åååh imorn blir min sista dag, kommer inte vara i skolan på svenskan eller engelskan heller :( puss puss

2008-02-12 @ 15:25:16
Postat av: Ela

Katia, Ghostbuster :D

2008-02-12 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0