Åhh så himlans mkt att göra!

Åhh shiit.
Jag hade totalt glömt bort att tvätta!
Så nu måste jag verkligen ta tag i det.
Det är bara så jobbigt att slita sig från datan.
Imorgon när jag åker hemifrån är det sista gången jag ser mitt hem.
Hm njaa, inte riktigt. MEn nästan.
Kommer iaf inte hem förren på söndag igen
Så man kan juh säga att jag har en del saker att packa...


Idag var jag hos käre Isabelle och tog en ridtur.
DEt var himlans trevligt.
Gick faktiskt jätte bra och jag är så glad att jag flyttat Aisha dit.
Hon verkar trivas :)
Åh det gör verkligen jag med :)

Skolan går det dessvärre sämre med.
Haha nej då. Jag har faktiskt kommit ikapp engelska nu snart.
För er som inte vet så har jag egentligen inte något sportlov. (känns som så iaf)
Har ju en tidplanering för alla mina missade skoluppgifter och IG:en.
Då var sportlovsveckan inräknad att jag skulle plugga på och hittils har det gått sådär någorlunda.
Men jag har iaf bestämt mig att jag inte tänker gå nåt 4:e år i skolan så här gäller det att ligga i.
MEn jag ska visa er. Jag ska visa er alla att jag kommer gå ut medieprogrammet med alla Betyg godkända.
Till och med 3-4 VG ;D
För nu är jag så trött på alla mejl från lärare som kommer in var 3:e sekund.
Stackars min inkorg. Den får juh gå på högvarv!
Åh jag är så trött på allt tjat om skolan hit och dit.
Så det ända viset att få alla hålla käft är väl att plugga? Eller?!!?

SÅ.. Äsch, var bara tvungen att skriva av lite aggreation.. lr hur fan man stavar det?
Iza, Gabbe? Ni kanske vet?
Jag skrev faktiskt bara lite slarvigt och fort p.g.a. att mi´tt internet stängde av sig.. Så jag fick göra om allt.

Nej nu ska jag återgå till tvättning..
Sen ska jag ta mig en dusch..
Och sen ska jag plugga
Och sen.... Och sen.... Och Sen......
Och sen.. Och sen,... Och sen......

Och sen ska jag sova..



Catjiiiiiiiiiiiiiiiiiiing ;)

Kommentarer
Postat av: Ela

Stackars myris, inte en lugn stund i stacken :)

2008-02-27 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0