Bebisar!

Ja, bebisar kan vara bland de sötaste som finns..
Jag har varit barnvakt åt Marion å Mickes lilla knodd i drygt en halvtimme medans Marion var i duschen.
Det var en mkt festligt halvtimme..
Jag å lillen pratade om allt mellan himmel å jord.
Dumma nappar som flyr och dumma nilsar som bara springer omkring å stökar.
Dumma förkylningar som kommer och går.
Och mycket mycket mer.
Å hon skrattade som tusan. eller ja, hon ler iaf :)

Jahopp, annars händer det inte så mkt..
Jag har varit i sälen i 4 dagar.. Det var najs,...
Åkte skidor å körde lillskits sofia i pulka å självklart så skrattade hon med som en tok. Mycket sött.
Så åkte det förbi en längdskids åkare som hon tydligen tyckte såg lite lustig ut.
För hon garvade nästan högre än vad jag gör ibland...

JAg är väääärsta nervös..
Eller egentligen inte..
Speedar bara upp mig för saker i onödan..
Dumt nog..
IAf, på fredag ska jag vara med i våran debatt i skolan.
Helt galet att jag ska vara med... Men men..  Nån måste juh göra det från våran grupp..
Å ingen ville så jag ställde självklart upp..
Det värsta är att det ska spelas in å filmas å sändas..
Massa politiker kommer å kanske några från Svt med.. Scary..
Det hade vart skilland om debatten hölls inne på media men nu ska den vara ute i central korridoren..
Men vafan..
Nu får jag juh tjaffsa å prata å vara arg hur mkt jag vill å de brukar jag juh vara bra på ;)

NEj nu ska jag återgå till Marion och lillen..
Å massa chips med :)


Tjing.

Kommentarer
Postat av: Ela

Glöm inte att debatten närmar sej myris, hähä.

2008-02-06 @ 14:50:13
URL: http://karateelixx.blogg.se
Postat av: Ela

Haha ojda :D Rocky är en hund en rottis, är du i närrtälje vid 1 tiden imorn?

2008-02-11 @ 09:52:48
URL: http://karateelixx.blogg.se
Postat av: carro

asså uppd nångång!!!! annars får du inte kolla på anna phil me mej idag=P

2008-02-11 @ 11:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0