Dåligt av mig..

Inget skrivet typ..

Jahopp, helgen då?

Fredags: Var i skolan. Fotade lite bilder i studion men var inte alls på humör.
Men ett par bilder blev det iaf. Lägger upp dom senare..
Sen åkte jag iaf hem å packade lite kläder å shit...
Åkte till Iza.. Gjrode inte så mkt., drack några öl bara..
Sen for jag till Rimbo... Åh, ja..
Det blev juh inte riktigt som de skulle..


Lördag: Kvar i rimbo, gick upp kl halv7 typ.
Följde med Marion till Stallet.. var där till 13 typ.
Sen gick vi hem igen å inte gjorde så mkt.
Marion tog en powernap å jag slog mig till ro vid datan.
Sen kom Micke hem å vi skulle laga mat.
Pannkakor.
Marion blev osams med pankakorna så jag tog över å gjorde mitt bästa.
Efter att ha stekt 5-6 st så började dom se bra ut.
Runda å fina.
Så jag känner mig lite som en pannkaks-mästare..
Men satan vilken tide det tar att steka.. Trodde de ksulle gå fort men icke...
Sen så gjorde vi inte så mkt mer under kvällen..
Det blev juh inte heller som det var tänkt. Men men, jag orkade fan inte sitta upp till 4 typ...

Söndag : Ja, det är idag det.
Vaknade 10 typ av att Marion å Mickes alarm ringde för fullt.
Guuud va jag hatar det å jag är den som vaknar först å får stänga av.
Jäte hög radio och världen tjut likt brandalarm i skolan..
Haha. Men men..
Gick upp å tog en cigg. gick in, slog mig ner vid datan.
Kom på att M&M antagligen ställt ett alarm för att komma upp...
Å dom log fortfarande å sov eftersom jag stängt av det :P
Så då väckte jag dom...
Dom hann väl vara vakna i en halvtmme kanske innan dom drog iväg på nån visning.
Så nu sitter jag här själv hos dom å väntar glatt i min ensamhet.
Dom lär juh komma snart iaf.
Å då ska jag gå å handla nåt gott. :)
Jag blir nog kvar här i natt igen eftersom att jag har nada batteri på min mobil så då kan jag juh inte skicka nå buss- smsbiljett. Å iongen bussremsa har jag heller..
Men imorn kan jag juh åka med busskort till skolan..
Sen så tror jag minsann att Micke jobbar natt idag så då kan jag hhålla MArion sällskap å lillen :)
Antagligen så lär vi kolla på Andra avennyn..
Även ner till stallet för hon har kvällsfodring med..
Åhh jag saknar min lilla Aisha nu<3

Nej nu ska jag återgå till annat = TV!

By the way! - (haha kim, jag vägrar säga By the beezwax)

Så kollade jag iaf på nyhetsmorgon lite grann imorse.
Bloggare var där. inkl. blondinbella..
Jag finner inga ord till detta mer än - HUAH
:/

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0