Det finns hopp!

Jajemensan :)
(väldigt fult ord btw)
Jag lär juh inte behöva å sitta å vara arg nu mer ikväll..
Det är tur att vissa saker kan få en på strålande humör sådär över cirkus 5 min bara.
Yeeeeeeeeeeeeey...
Du gör mig jämt glad med roliga menigar å bra svar! :)

För övrigt har jag fullständigt glömt bort att jag inte har sett 2 avsnitt på Heroes säsong 2.
amagad.....
Det måste tankas! Nuuuuuuuuu, Genast :)

(klantigt av mig idag: tappade nästan min data ner för min trapp. Måste verkligen sluta vara så klumpig ibland)





Denise, du får byta utbildning om du kommer och häslar på mig nån gång så vi kan ta såna här otroligt fina modell bilder igen, som du er här ovan :)


Nej HEJDÅ från mig :^)




Kommentarer
Postat av: Iza ;)

Sjukt fula bilder, men fan så roliga ! HAHAHA ! :)

2008-02-13 @ 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0