....

Åh blir så himla irri ibland..
Men men.. Haha... skitsamma.
Skulle juh egentligen flyttat mmin kära häst idag men det blev tyvärr inte så.
Får bli imorgon ist..

Så ist för det så ska jag nu fara iväg med bussen till Iza..
Hon skulle tydligen tvätta hennes mammas bil.. Det kan juh blli skoj..?
Igår var jag,carro,danne och iza och kolla på fotbollcupen i älmsta..
Det vr väldigt kul.
Bara det att jag blir som ett nervrak varje gång jag tittar på fotboll..
Men som vanlig så var Grisslehamn bäst - HAhah..
Så dom gick vidare.. Men tydligen hade det inte gått lika bra för dom idag..
Men men.. Vi lär juh iaf vara deras bästa hejarklack ;)

Nu ska jag nog hoppa in i duschen innan min buss går...
Ser att jag börjar få lite bråttom för den går halv 4 :P

Ikväll blird et nog lugnt....


Tjing..

Förövrigt så kan curly sue vara den bästa låten takida nånsin gjort...


Kommentarer
Postat av: Marion

ååå värdelös jävla fotboll hur kan de va kul lixom? tönt myran! haah

2008-02-25 @ 09:50:18
Postat av: Iza ;)

KATIAAAA, du skulle ju uppdatera !! VI VILL VETA VAR CARRO ÄR !!!!!!

2008-02-26 @ 22:28:20
Postat av: Frida

nähädu! Nu har jag fått order om att uppd. Och jag har redan börjat=)

2008-02-26 @ 22:46:46
URL: http://frajdaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0