Gurk Iza.....

Javisst...

Just nu sitter jag hemma hos Isabelle i Norrtälje..
Hon skjutsade in några som skulle itill mobergs så då hakade jag på..
Jagb börjar bli galet trött, men det är nog bara ölen..
Eller så är det klockan..

Det var nån galning i en skåpbil också..
Vi skulle åka uopp till södra bergen och ta en cigg.
Parkerar där uppe bakom en skåpbil.
Efter en stund, kanske 5 min så startar skåpbilen och ska backa därifråån emn vi står ivägen.
Iza springer in i bilen och startar och backar så att han kommer ut.
Han k iväg och vi efter.
Han stannar och låter oss köra om. Sen bränner han på som faen bakom oss.
HElt tokig.
Kör typ 10cm bakom oss..
Sen förföljer han oss en bra bit bort mot hamnen där han svänger av.
Väldig scary..
Men då vänder iza och kör efter honom ist igen.. Men han försvann iin i en gränd :)
Haha, det var festligt..
Så satt det en brud med i bilen så dom kanske hade haft sex tänkte vi :P
Hoho...
Vi som hade påpekat det tidigare och skämtat o mdet :P

Nepp..

Idag har jag varit i skolan.
Hade typ bara Foto...
Gjorde om nån bild, men det är så himla tråkigt i den kursen nu alltså..
Men det blir nog roligare efter sportlovet för då får vi tillbaka våran andra lärare :)

På söndag ska jag flytta min älskling-Aisha till *Iza.
DEt ska bli skojigt..

Nu ska jag spana in några bloggar ige..



Tjing..

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha tack Katten :D vad gullig du är!
Såg ju dig på ööööb igår :D höhöh

2008-02-23 @ 09:52:44
URL: http://moggi.blogg.se
Postat av: isabelle

Haha, sjukt roliga inlägg som man har glömt bort jue =)

Puss

2008-09-08 @ 16:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0