Dagen till ära...

Den här dagen har gått så himlans fort.
Jag vaknade lite försent i morse och fick skynda mig till stallet för att hinna rida.
När jag kommer dit upptäcker jag till min fasa att det blåser storm för fullt.
Så det blev tyvärr ingen ridtur för mig. Då hade både jag och Aisha blåst iväg.
I stället tog jag in henne och borsta lite bara.. Sen tog vi en liten promenix men det var ingen enkel grej det heller.
Hästen dansade juh för fan runt mig som om jag vore nån julgran?
Så vi for tillbaka till hagen med henne ist..

Sen åkte jag hem till mamma och träffade syster och Sofia..
Hon är helt underbar<3

Sen åkte jag till pappa och packade lite grann..
Och sen tillbaka till mamma med alla saker där jag är nu.
HAr packat upp det sista nyss typ.
Hade mest med mig kläder och ett och annat skrot...

Jaja, nu tänkte jag försöka sova..
Kanske glor på nån mer film först...
Känner mig hungrig med, men orkar fan inte gå och fixa nåt.
Får vänta till morgonen..

Tjiiiiiiiing.

Kommentarer
Postat av: carro

ånej nästa jul ska vi katia som julisgran:P

2008-01-06 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0