Tillägnar detta till Iza och alla andra som inte har något liv :)

Jahopp...
Då är man teamleader då så att säga..
Eller projektledare....
Åh jag vet precis varför jag blev det.. Min lärare trodde antagligen att jag skulle skolka de lektioner som vi har våran kampanj.. Men faktiskt så hade jag inte gjort det.. Men men..
Nu kan jag iaf absolut inte dra från de lektionerna...
Ansvar, yeeeey ;)

Har inte hänt så mkt på sistonde...
sitter i skolan nu, väntar på att få sluta :(
Har en förbannad huvudvärk som vägrar ge sig..
Haf t det sen igår...

 tors-lörd ska jag ta hand om hästarna..
Lena är juh i Paris, så man stäler juh upp :)
Funderar även på att gå ut på fredag kväll... Men då måste jag åka hem från n-e på kvällen eftersom hästarna ska ut på morgonen..
Så får se hur det blir med den saken.. Kanske även båten med iza :)
Hoppas på att Ela ska pallra sig ut å rida med mig om hon vill...
SKulle verkligen behöva rida snart..
Men vill fan inte ge mig ut helt själv nu när Aisha stått i typ 3 veckor..
Hon kommer väl vara helt galen och tokig då...
Såå Ela, kom uuuuuuuuut :P


Nej nu ska jag se upptagen ut här vid datan.
Såh att min lärare glodde lite snett nyss..

Ha det..

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Carro

fan du måste ändra din blogg nu katia... jag ser ingeeet!! du får tänka på dom me ett handicapp.. alltså synfel!!! Puss=)

2008-01-23 @ 17:46:51
Postat av: Ela

Jäjä, jag får försöka pallra mej dit då, så att vi får ordning på din kuse nångång :D Och nu är det ju SnÖöÖöö! :)

2008-01-23 @ 18:51:26
URL: http://KarateElixx.blogg.se
Postat av: ICA =)

Tack katia, det värmde. Ja, vi måste höras och planera fredagen.. Puss på dig ;) haha

2008-01-23 @ 18:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0