dör?

Jag håller fan på att dö just nu..
Nej men så illa kanske det inteä r. Men har så satans ont i ryggen..
Iza och jag var nämligen ute och red i söndags. Så när vi hade galloperat en massa på ängen så skulle vi rida därifrån.
Då ville Undra (Izas häst som förövrigt är Aishas halv syster)  gärna gå om Aisha så därför styrde Iza in henne i bakom Aisha. Då blev väl inte hon speciellt glad och tog ett skutt åt sidan + ett upp i luften. Man kan väl säga att min rygg inte riktigt hängde med =(
Så här sitter jag nu på jobbet och dööör. =) Jobbar 8-8 nu fram till fredag. Jobbade igår med..
Usch usch...
Tänkte försöka rida ikväll iaf.. Typ skritta eller nåt om min rygg tillåter.
Men jag hoppas det för det går så himla bra nu med Aishis... =)

Måste även säga Grattis till Ela och Kim still deras lilla dotter som föddes inatt.. =D

Nu ska jag fortsätta jobba.. Väntar på min lunch som är om wiie 10 min :D
Helgen blir det utgång hoppas jag.. ;P

Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0