Helt Död

Japp, jag mår helt död.
Hm, så kanske man inte kan beskriva det men ändå.
Har sovit konstant känns det som.
Gick och la mig typ 4 typ i onsdags på dagen.
Vaknade vid 7, gick till mamma och la mig vid typ 10-halv 11på kvällen..
Vaknade vid 10 på torsdagen.
Sov en stund på dagen.
Gick och la mig för natten på torsdagen vid typ 7.. och så vaknade jag imorse vid 11 =)
Pigg då antagligen? Nej, fortfarande döds trött..
Jag är nämligen sjuk.
Har haft en sprängande huvudvärk till och från de hära dagarna.
Och en hals som är jätte svullen. Så svullen att jag knappt kan andas genom den..
Nu har värken spridit sig yupp till öronen med.
Kul och få öron inflamation. Min vanliga tur...
så nu knaprar jag ipren som aldrig förr och bafucin med..
Ska nog införskaffa mig en nässpray och strepsil också..
Jag kan juh inte va sjuk nästa helg lixom :P
Då är det juh båten + mobergs..
Eftersom jag icke får dansa denna helg måste jag juh dansa ännu mera nästa..
För att komma ikapp lixom :P

Nej, nu ska jga fara till kära Isabelle..
Vi ska nog ta en ridtur och jag ska packa hö...
Sen ikväll vet jag inte vad som händer.. Känner mig som sagt sjuk..
Men man vet juh aldrig..

Tjing..

Kommentarer
Postat av: Ela

Ånej det är det förhatliga skummet på mobergs som har gett dej den "skumma" sjukdomen Skumvoriasis. Den slutar oftast med DÖDEEEEN!

2008-03-21 @ 14:13:26
URL: http://karateelixx.blogg.se
Postat av: Isabelle

Hehe, gumman då ! :)
Men det är klart att vi måste dansa extra mycket på fredag.. ;)
Ses snart ! Puss

2008-03-23 @ 11:30:27
Postat av: Ela

Spelar inte så stor roll om det är godis inblandad i träningen, hundarna är så små iaf :)

2008-03-26 @ 06:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0