Jag är grym!

Japp, det är jag..
Jag är på otroligt bra humör just nu. Fast jag börjar bli sjuk.
Det är nämligen så att idag fick jag klart för mig vad jag ska göra efter skolan.
Jag ska söka till, hör och häpna - Polishögskolan!
Javisst =)
Så nu ska jag börja träna som fasiken för att hinna få upp kondition och hela köret.
Sen ska jag även börja med mitt körkort, om jag får vill säga.
Annars får jag söka när jag är 21 ist för 20. för man måste juh ha körkort för att få gå där.
Dessutom är det juh inte ett dugg säkert att man kommer in bara för att ,an söker.
Det är juh massvis med människor som söker, men jag ska banne mig bli en av dem som kommer in.
Om det så ska ta några år.
Så senast den 15 september i år ska jag ansöka.
Om jag får börja med körkortet nu då.
För då ska jag boka körlektioner och shit med..
Annars ska jag börja med köris när jag är 20 och söka den 15 september år 2010 ist för 2009..

Och jag ska fan gå in för det här nu! Och ni får säga vad ni vill om den saken.
Dessutom så betalar mamma mitt högskole prov! =)
Så det ska göras med..

NEj nu ska jag plugga, har så himla mycket att stå i! :P


Tjing..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt=) Lycka till då:)

2008-03-20 @ 21:54:01
Postat av: Anonym

Herreguu vad roligt gumman! Nu får du se till att fixa det också :)

2008-03-22 @ 22:25:29
URL: http://myrn.blogg.se
Postat av: Denise :)

Min kära lilla Katia ska bli polis :D Klart du kommer lyckas gumman!

2008-03-26 @ 10:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0