Typiskt...

Åh, fy fan vad irri..
Jag ar haft lock för örat i typ flera dagar nu.
Hoppas bara inte att det är öron inflammation på G nu igen.
För det gör ju lite ont när jag är ute i blåsten..

Idag har varit en lång dag...
Jag har inte gjort ett skit, jo jag har pluggat lite.
Men annars inte ett skit..
Ganska skönt faktiskt.
Trodde mina pengar skulle komma ida, men icke!
Får hoppas på att de kommer imorgon, för jag hade tänkt åka till n-e då.
Sen möjligtvis till Rimbo till MArion och Micke. Åh Jonna såklart =)
Ska väl till Iza med och fixa lite med hagarna och de..
Skulle vilja hinna rida med, men det kommer jag säkert inte göra om jag ska till Norrtälje också..
Tänkte inhandla skor. vet 100-tals skor jag vill ha.
Jag ÄLSKAR skor! =)

På fredag blir det ålandsbåten igen.
Vi ska göra det till en tradition, att alltid åka båten vid löning.Inte för att jag får någon lön. Men ändå =)
Sen lär det väl bli mobers.
Tydligen nå band där.
Oc så kommer det bli en jävlans massa dans!
Det var ju 2 veckor sen sist vi dansa på mobergs så nu måste allt tas igen!

Min mobil börjar lagga ur med, kanske dags att införskaffa sig en ny?
Hmm..... Jag som verkligen gillar min mobil!

Jag har sån himla lust att festa exakt just nu!
Men jag får vänta tills fredag =(
Men ett glas vin eller så kanke man kan ta? Eller?


Nej nu ska jag gå till min mamma och kolla på film, sen så ska jag nog sova så jag kommer upp någorlunda tidigt imorgon... Jag är ändå rätt tröött nu så man kanske skippar film?


Tjing..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Bra bra ! =)
Visst faaaan blire dans ..
ringer snart.. Puss

2008-03-26 @ 21:58:47
Postat av: Matilda

Tjenis. Snällt av dig att erbjuda mig att följa med imorgon på båten, Men jag ska åka till stockholm och kolla på vive la fete. Så bäst. Men ni får ha det jätte trevligt. Puss.

2008-03-27 @ 11:24:49
URL: http://jagiskogen.blogg.se
Postat av: Kim

haha, jag har lock för mina öron också, välkommen till burk-världen! :)

2008-03-28 @ 16:27:09
URL: http://faeque.blogg.se
Postat av: Frida

Det låter som en finfin idé katia braj kaj=)
Puss

2008-04-01 @ 14:59:21
URL: http://frajdaj.blogg.se
Postat av: Frida

Men ko igen då Katia=) Skriiiiiv=) Puss

2008-04-02 @ 07:59:24
URL: http://frajdaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0