Tjoooo

God morgon!
Jag känner mig värsta pigg. Kunde inte sova längre..
Idag ska jobba.. Från 1 typ till 8.. Och imorn med. Fast från 8- 15 typ..
men men, alltid kul att lära sig? =)
Skulle vilja hinna med att rida idag med, men eftersom att det är så grymt dåligt äckligt fult väder så skippar jag nog det.
Hade det varit sol så hade jag kunnat rida vid 8 men inte när de e regn. Fy Fan!

Nej, nu ska jag nog kila och duscha och äta fruckost..
Jag ska lägga upp mer bilder senare idag tror jag... Iaf bilder från igår.
Men kameran ligger hemma hos Carro just nu så...


Tjing

Kommentarer
Postat av: Ela

Har du ramlat och slagit i huvet Myris?, Så här mycket har du inte bloggat på evigheter :P

2008-05-17 @ 15:27:12
URL: http://karateelixx.blogspot.com
Postat av: isabelle

Haha .. precis =) Men det är kul !!

fan va jag saknar er.. Imorgon kommer jag hem sent sent så på måndag är det du och jag som tar en kaffe i skolan !!!!!

Pussar !!!

2008-05-17 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0