Snö kaos!

Japp, det är helt galet. Eller det var värre igårkväll och i natt..
Jag for iaf till Rimbo igår vid 4 tiden. Bussen från Norrtälje gick vid halv 6.
Sen idag läste Marion på Norrtälje tidningens hemsida att alla bussar var inställda igå efter klockan  18.15.
Så man kan säga att jag precis kom iväg med en av de sista bussarna =)
Men nu är jag ist fast i Rimbo. För alla trafik är inställd idag. Irri.. Jag som skulle ta hand om våra hästarna iadg.
Men ist fick Iza göra det. Hygglig som hon är. Hon var till och med upe vid 8 imorse och gav dom mat och satte på alla täcke.
Så jag får väl ta dom imorn ist om jag kommer hem på någe vis. Jag som hade tänkt att ut och rida i snön.
Det är så jävla härligt att rida på en äng när det är så här mycket snö.
Helst ska det var tjock snö, ungefär en halvmeter och sen pudersnö ovanpå =)
Så ska man helst gallopera igenom det. Så jävla härligt. Någon som håller med?
Jaja, jag är väl lite små töntig...
Min fina Aisha. Jag ska nog ta och lägga upp bilder när jag kommer hem sen...

Micke är och handlar just nu. Jag är dö hungrig. Sen ska jag och Marion ut och leka i snön =)
Synd att vi inte har någon pulka bara, så att Jonna kunde åka alltså. Inte vi ^^, Eller?

Nej nu ska jag ta en cigg. Man kommer inte längre ut på balkongen, den är helt igensnöad. Så man får putta upp dörren och röka där igenom =) Hehe..

 Tjing =)



Kommentarer
Postat av: isabelle

Åh jag håller med jag håller med ! Hahahahah !

Du, bussarna är ju inställda idag också?! + att jag var upp innan 7 igår morse !! Glöm inte den detaljen:) Pusspuss

2008-11-25 @ 11:29:38
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0