Guten Morgen!

Eller ja, morgon och morgon. Klockan är iof tre.
Jahopp, sitter i skolan. Hav varit på 2 stycken möten. Det gick jätte bra.
Låter lite vuxet att säga möten men vad ska jag annars kalla det?
Har kommit fram till vad mitt projektarbete ska handla om - Sminkfotografering.
Ja Denise, det är sant. Så nu ska du både få ställa upp som sminkös och Modell.
De övriga modellerna är Marion, Louise och Isabelle. Beror ju på om alla vill också. Men det tror jag nog.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, är lite kluven. Haha...
Eftersom att jag jobbar imorn så kan man juh inte ut och festa och dansa precis.
Men tydligen är det något smink/hudvårds party Iza ville att jag skulle följa med på och det håller inte på så länge.
Så jag vet inte riktigt. Det kan vara kul, men det kan juh också vara skönt att bara vara hemma.
Annars blir det så stressig eftersom att jag måste åka hem ikväll. Hmm, jag hatar att ha beslutsångest.
Och jag lider jämt av det oturligt nog.

Igår fick jag förresten ett erbjudande om en lägenhet. Har fram till den 9:e att tacka ja eller nej och få komma på visning och så men jag  vet inte riktigt. Jag är säkert inte ensam att få det erbjudantet. Men jag har större chans i allafall.
Det vore så otroligt skönt att flytta. Jag vill ha något eget. Trivs inte där jag bor nu så allt vore perfekt om jag fick den.
Men då måste de ju tilläggas att jag icke har nåt jobb än + att jag har en häst att ta hand om.
Men sånt går ju att ordna. I allafalll hästen. Det med jobb blir väl svårare. Har ju på eckerölinjen men det är mestadels helger. Ska hem och prata lite med mamma och pappa om dom kan hjälpa till med hyra och sånt.

Nej nu ska jag plugga lite granna och fundera lite.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Zandra

Va kul att du uppdaterar :) Så vad ska du hitta på efter jobbet idag då?

2008-10-04 @ 10:00:28
URL: http://zarintegra.blogg.se/
Postat av: Malin

säg till om du behöver en assistent eller så (A) haha!

2008-10-04 @ 10:14:19
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: D e n i s e

Fan vad kul :D Vi får höras mer om dag osv då :)

Puss sötnos

2008-10-04 @ 22:59:03
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0