"lista"

Jaha, då är man på jobbet igen då. Slutar kvart över 3.
Undrar vad jag ska göra ikväll? Funderar på att åka till Marion och fota lite.
Det var så länge sen jag fota sist så det vore ju kul.
Iaf så har jag stulit en liten "lista" eller vad man ska kalla det. Från Sandra.

Sand eller snö? Sand, förutom när man är blöt om fötterna :)
Mjölk eller vatten? Vatten.
Natt eller dag? Natt, antingen så får man sova eller fest ;)
Rött eller vitt vin?  Vitt vin, men rött är ocskå gott.
Öl eller cider? Öl såklart. Cider smakar ÄCKLIGT! Öl är udnerbart gott ;)
Lax eller torsk? Lax.
Kött eller kyckling? Kött
Gurka eller tomat? Gurka.
Radio eller tv? TV. eller kombinationen tv oh radio = Vakna med The Voice <3 
Blond eller brunett? Brunett :)
Ros eller tulpan? Ros
Blogga eller facebooka? Hm, svårt val.
Soffa eller joggingskorna? Soffan. Men ibland kan det vara skönt att springa. I fall man har musik.
Grillat eller sushi? Grillat.
Handla i affär eller internet klicka? Handla i affär. Men internet är också skoj, fast farligt. Haha
Ledig eller jobba? Beror på. I somras jobbade jag nästan hellre bara för att jag hade underbaste kollegorna och jobb. Men nu föredrar jag ledigt.
Idol eller So you think you can dance? Idol, speciellt med nu med begåvningen Johan och sötnosen Robin B.
Rix Fm eller The Voice? The voice, vad annars? :)
Dansa eller titta? Dansa ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rix fm, hallå?

2008-10-04 @ 23:15:48
Postat av: Sandra

Vad kul att någon annan gjorde listan iaf ;)

2008-10-05 @ 17:22:16
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: isabelle

HeRRegud. :)

Klassisk fjåmp härlig kommentar du fått, as skön :)

haha

2008-10-05 @ 23:05:55
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0