Aj aj!

Iiiihsh!
Jag har en ilande jävla huvudvärk som vägrar att ge sig. Eller ja, den har nu varat i en timme ungefär och jag tror att det är för att jag sitter vid ett fönster med solen in rätt på mig.. Samtidigt som jag sitetr vid en data.
Känns lite mysko att vara tillbaka på jobbet. Men ändå rätt skönt. Ska tydligen jobba 2 dagar till den hära veckan.
Det är bra iaf.
Jag håller på att leta jobb nu med. Fast nästa sommar vill jag gärna jobba kvar här. Men det får man väl se hur det går.

Imorse så var jag osäker på om jag började kl. 8 eller kvart i 8. Så jag kom hit vid kvart i och då såh jag på mitt schema att jag inte började förren kvart över 8. Va fan, en halvtimme tidig.. Haha men de gjorde inte så mkt.
Trodde jag slutade kl 1 med men slutar tydligen kvart över 3-. Men imorn slutar jag däremot kl 1 =)

Nej nu ska jag ut å röka innan det är dags att sälja.. Skriver sen ist..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

Duktig flicka som jobbar=)

Puss på dej

2008-09-12 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0