Bye bye?

cc


Funderar å att lägga ner skiten. Det har man väl alltid tänkt men idag när jag satt i biljetterkuren och sålde kom det dit en gammal man och skulle köpa en biljett. Och han stank något så fruktansvärt äckligt. Gammal rutten äcklig rök som fastnat i kläderna. Ändå är det glas mellan mig och kunden med några hål igenom för att prata och för att ge biljett och skit. Men fy fan vad han luktade. Ibland undrar jag om vi andra som röker, typ Iza, Marion Frida. Carro? (eller hade du slutat?) verkligen liktar så illa med. Men det tror jag inte. Han har säkert inte tvättat sig och bytt kläder på länge. Elelr så röker han inne. För den stanken är näst intill omöjlig att uppnå. DEn satt kvar i min kur i säkert 10 min efter att han gåt..
Nej usch och fy. sluta röka? , Någon som är med mig? =)
Det svåraste med att slutta kommer vara när man ska dricker kaffe. Det är så gott med en kaffe och cigg tillsammans. Perfekta kombinationen. Så hur ska det här nu gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0