coldplay

Var på coldplay i onsdag med Iza, Theo och Kaj. Och det ända jag kan säga är - UNDERBART!
Det var helt galet fantasktiskt. Och så grymt jävla bra dom var. Finns juh inga ord nästan =)
+ att vi fick VIP biljetter ;) Så vi slapp stå i den 7000meters långa kön och ist gå int där press,foto och vip går in;)
+ massa andra saker som bara VIP får :P

Jaja, hinner inte skriva mer nu. Sitter på jobbet just nu, slutar klockan 3 och då ska jag och Iza åka båten för att införskaffa alkohol m.m. Så jag kommer typ sälja och sen sprinag på båten ;)

Tjing 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck no !

Det finns många många mer:) Men du kanske inte vill att jag lägger upp alla, eller? haha.. pusspuss<3

2008-09-22 @ 21:36:45
Postat av: isabelle

Men skitdata. det var iaf jag som skrev kommisen:) Puss

2008-09-22 @ 21:37:14
Postat av: isabelle

Fitta..



=) hahahaa



Kan du upp eller? Puss

2008-10-02 @ 17:18:47
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0