...

Jag har juh sagt att jag vill ha 3 stycken tatueringar. En är redan införskaffad och det är tre stjärnor på fotvristen.
Den andra jag vill göra är ett heartgram på handleden.  Men just nu känns inte den så aktuell för den sitter ju som sagt på handleden och är ganska synbar. Jag vill juh såklart fortfarande göra den men måste verkligen fundera.
MAn ska juh inte tatuera in saker hur som helst. Dom sitter där resten av livet lixom. Om man inte tar bort med laser å shit men hur mycket kostar inte det då och hur ont kan det göra.... Så nej, inget sånt för mig. Jag vill vara säker på en sak innan. Den tredje tatueringen jag vill göra är den jag ska göra nästa gång, när det nu blir. Samtidigt som Iza kanske? =)
Det är iaf en tatuering i nacken eller början på ryggen, det har jag inte bestämt ännu. Och om allt är rätt översatt( ska kolla runt mer), för man vill juh inte ha en som är fel översatt. Så ska det iaf stå : Fides Quod Diffido.
Vad det betyder får ni gissa ;)

Shit, vad flummigt det här inlägget blev. kanske ltie jobbigt att läsa men va gör det :P

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0