gah!

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera.
Som vanligt med andra ord...
Det har väl inte hänt så mycket. Förutom att jag går i skolan, letar lägenhet och jobb och tatuerat mig ;D

Just nu så pluggar jag samhällskunskap.  Är så grymt tråkigt att sitta och göra det själv, men va fan.
Bara jag blir klar någon gång med allt skit..
Senare så kanske jag och Iza ska åka till täby. Eller om vi skulle in till stan.
Denise kanske skulle följa med också :)
Imorgon jobbar jag, det var typ 2 veckor sen sist. Men det ska bli ganska kul. Förutom att det bara är ordinarie.

Någon dag nästa vecka så ska jag låna våran foto studio här på skolan. 
Så då ska Iza och Marion bli fotade. Även Louise tror jag :)
Vet bara inte vad det ska vara för tema på bilderna än, men det löser sig.
Det var sjukt länge sen jag fotade. Rätt synd när jag ändå faktiskt äger en egen system kamera.

Nej nu orkar inte jag med det här längre, ut och röka!
 Javisst ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carro

va ska ni till staan? isf kan ni ju ringa=) så kanske vi kan ses? Pussen

2008-09-11 @ 12:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0