Guten Morgen!

Jag känner mig väldigt pigg idag.
Och Glad.. Det kan vara föra att jag slutar jobba klockan 1 =) Jeeeeeeej!!!
Igår så åkte jag hem till mamma efter jobbet, det var sjukt länge sen jag var där.
Och oturligt nog för henne så skulle inte hon vara hemma..
Men jag blev ganska fort rastlös ddär så jag åkte hem ist. Eller ja, hem till min syster.
Men det är juh typ mitt hem..
Jag och Iza skulle glo på film. 1408, den är juh så sjukt bra =)
Men iaf så blev det ganska sent så jag orkade inte. Haha, så ist så fick Iza köra in hennes syster till Sthlm.
Hoppas det gick bra på hemvägen Iza så du inte somnade :P
Jag gick iaf och la mig på en gång efter att dom kom och tog en cigg med mig innnan dom drog..

Idag ska jag fara till Rimbo, till min käre vän Marion.
Fast först kanske jag ska åka till bror och hans flickvän för att Angelica fyller åt imorn.
Så då är det säkert tårta som gäller.
Skönt för både mamma och pappa ska dit så då får jag skjuts in till Ne..
Vet inte riktigt när dom åker så jag kanske tom hinner titta på 1408 innan vi åker..
Men först ska jag till hästarna.. Eventuellt rida.
Jag och Iza red på volten i förrigår och man märker verkligen hur annorlunda det är för hästarna att ridas på volten mot att rida ut. Det är ju så mycket jobbigar för den på volten. Så jag har bestämt att jag ska rida där minst 1 gång i veckan =)
Så min lilla Aishis får ltie vettiga muskler =)

Nej allt för mig för tillfället..

Tjing.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Jävel på att uppdatera då=)=) Kul !!! Tråkigt att vi inte ses idag.. Jag är iaf på att sluta röka, men vi luktar inte såpass illa som den där gubben.. Vet precis hur du menar och det är sjukt äckligt !! pusspuss

2008-09-13 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0