HAhahahaha :)

Hahahahahaha !!! Jag måste bara bertätta vad som hände nyss.
Fick ett samtal av en kund som ville boka en resa. En jätte rolig skåning var det :)
Iaf när bokningen var klar och jag skulle ge ut bokningsnumret så löd det såhär :

-Jag : Då ska du få ett bokningsnr av mig ( Rabblar upp en massa siffror varav dom flesta är nr sex )
-Glad skåning : Oj oj då, det var väldigt många sexor. Men vad gör det sex är härligt ju, eller vad tycker du?
-Jag : Hehe, eh jaaa joo, (lite försynt)
-Glad skåning : Nej, haha. Nu generar jag dig.
-Jag: Ingen fara.
-Glad skåning: Jaja, det var ju synd att bokningsnumret inte avslutades med en 69:a iaf. Hahaha!
-Jag: Haha ja tyvärr, men nästa gång kanske.
-Glad skåning: Haha ja, det får man hoppas.

Sedan avslutades samtalet som vanligt. Haha det var så jäkla kul. Nu för tiden så tar vi ju namn och födelseår på alla resenärer också och jag kan säga er att det inte var nån gammal snuskgubbe utan det var en ung kille ;)
yeeeej, haha nä nu spårar jag !

Tjing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha alltid kul när man får prata med roliga människor ;D

2009-04-16 @ 18:51:33
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åååhneeeej, får napp på telefonlinjen liksom:)

Sökte du på han på facebook sen eller?? :)

Ring mej sen;)

Puss !!

2009-04-16 @ 22:13:55
URL: http://ittza.blogg.se/
Postat av: Ela

Haha, ja vi vet ju att du är lite svag för skåningar Katia ;P Telesex på hög nivå! :D

2009-04-17 @ 08:39:32
Postat av: Carro

haha åh Katia de kan vara din livs kärlek du älskar ju skåningar;) Pusss

2009-04-17 @ 08:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0