Tisdag !

Gaaaaaaaash, jag är helt slut idag. Eller jag är trött i huvet !
Slutar om 1 1/2 timme.. Rätt skönt.. Och imorgon börjar jag klockan 9 :)

Har nog inget spännande att berätta egentligen. Förutom att jag på lördag ska gå ut en sväng, dessvärre jobbar jag på söndag men inte förren klockan 12. Vet inte hur det ska lösas, om jag åker hem på natten eller på morgonen? Men men det märks väl :) 
Och på valborg ska jag nog till Uppsala. Det blir nog grymt kul, spec med J :)

Neej, nu ska väl jag surpla i mig ännu mera kaffe. Har redan druckit säkert 6 koppar idag, inte bra..
Sen ska jag även ta en cigg tror jag...

Farväl mina vänner, farväl :)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0