Torsdag !

Åh idag är fan en riktigt jävla dålig dag. Skulle egentligen åkt in till ne idag och ta en kaffe med Iza på skolan.
Men imorse kände jag att jag verkligen inte orkade sitta på en bussjävel..
Så nu sitter jag på jobbet och har huvudvär.. Vill gå hem nu men nej då, jag slutar inte förren kl.8 !
Trodde dessutom att jag var ledig på lördag. Men det verkar inte som att jag är det längre? Hur det nu gick till, hari nte sagt ja till och jobba då så dom kanske tog det för givet. ??! Iaf är det irriterande för jag skulle ju ha åkt till J då.
Men men, får jag inte ledigt så får jag glatt vänta till Valborg.. Fast det är ju bara en vecka kvar dit. Men det kommer ju kännas som en jävla evighet precis som det gjort sen sist.. :/

Ärså jävla irriterad på mig själv just nu..
Så hej då..
jaja, lite glad får jag väl vara, får ju trots allt 7000:- tillbaka av min skatt ;)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0