Gaash..

Jag orkar verkligen inte blogga längre. Funderar på att lägga ner skiten?
Men ångrade mig igen för iböland kan man få lust att skriva lite.
Imorse missade jag bussen så jag har tillbringat dagen med att städa och laga mat =)
Bakade även en mycket god kladdkaka.
Så nu blir nog min mor glad när hon kommer hem.

Väntar föbrilt på att den fjärde boken ur twilight serien ska komma ut på svenska.
HAr nämligen läst alla 3 innan. Men eftersom att jag är så nyfiken kom jag på den fenomenala idén att ladda hem boken, fast då på engelska. Så det har jag gjort nu. MEn jag ångrade mig och vill fan inte läsa den via datorn. Sjukt tråkigt.
´Men jag skummade igenom den ltie grann iaf. Och den verkar lovande ;)

Nej jag orkar som sagt inte blogga. Tar det senare..

Tjing

Kommentarer
Postat av: Carro

åh katia lite kreativ och bakar =)puss

2009-02-04 @ 20:14:08
Postat av: Sandra

Svar: Vad kul att du är med i tävlingen:)

2009-02-08 @ 18:25:56
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0