God kväll.

JAg orkar verkligen inte vara sjuk längre. Mitt huvud sprängs. Det är ett jävla tryck i hela huvet känns det som.
Var iaf hos läkaren igår. Hade tydligen bihålsinflamation.
Så jag fick någon medicin och en superduper nässpray som tydligen ska hjälpa.
Får hoppas på det annars skulle jag få något nytt skit på fredag när jag ska dit.

Imorgon kommer Caroline ut. Mycket trevligt, även om jag nog inte hinner se henne imorn. Men iaf på fredag eller lördag.
Ska även försöka ta mig till Marion någon dag snart. Saknar min poniii plutt. Saknar såklart Marion med =) Men iaf.

Orkar inte skriva mer nu. Så hej då!


Tjing.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vill bara säga en liten sak som kanske intresserar fröken fräken.. Såg på tvn att en häst vid namn Bonus Käll vunnit v64, vilket RÅKAR vara Undra Källs halvbror, vilket RÅKAR vara min häst...... =)



Så, om din häst gör något intressant, eller nån släkting, så kan du väl skriva en rad till mig. Inte för att jag tror att det kommer inträffa och om, att det kommer intressera mig värst.. Men jag försöker bara vara trevlig..

Så, trevlig kväll !

Puss <3

2009-02-18 @ 22:40:33
URL: http://ittza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0