...

Blöööööööööö, har inte uppdaterat bloggen på ett tag. Men dagarna rullar på ändå :) Jobbar som en dåre, men det är väl bra. Har även lämnat in lite skolauppgifter som behövdes för att jag ska bli utskriven. Dock är jag inte klar. Tänkte ta upp det där med pluggandet i vår ist. När jag har Ork och lust. I höst åker jag därimot till London 3-4 veckor och pluggar. Men det är ju inte samma sak. Höhö. Annars då? Hmm.. HAr blivit en del festandes på senare veckor. Senast igår då vi åkte båten. Onsdagar har tydligen också blivit som en helg. Men va gör det ? Det är ju underbart :) Ska snart få hem min nya data också. Fantastiskt ! Det är ju nämligen så att min bärbara dator är ca 1,5 år gammal och har pajat typ 4 ggr. Och nu har garantin även gått ut på den. Pappa kollade ltie på den iaf den gick och fixa men han tyckte att den verkade rätt körd. Så därför sa han att jag skulle få en ny :) Så jag beställde en mini pc. Ville ha en mörkröd med det blev nog en mörkl böå tror jag. Jäkligt najs med en liten jävel som man kan ta med sig överallt i väskan bara :) haha ! Nej nu är det väl dags att ta lite kaffe och en cigg. Tjiiing !

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahah, onsdagar jah =)

Så det är bestämt att du åker alltså ?!!?! =(

PUSSPUSS !

2009-05-25 @ 19:40:05
URL: http://ittza.blogg.se/
Postat av: ElaK

Ånej har blivit lite fin i kanten och skaffat minidator :P

2009-05-27 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0